Hieronder geven we antwoorden op een selectie van vragen die ons regelmatig worden gesteld.
Categoriën
Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Stel uw vraag aan ons via de contact pagina.
Aanmelden
1. Hoe snel kan onze kaartverkoop van start?
Op werkdagen wordt uw aanmelding snel verwerkt. Meestal kunt u binnen vijf minuten aan de slag in uw eigen ticketshop.
2. Wij hebben geen eigen website. Kunnen we onze kaartverkoop via Avayo doen?
Jazeker, uw ticketshop heeft een eigen link. U kunt deze link gebruiken en plaatsen op uw media uitingen zoals Facebook, Email, Flyers, Posters, etc.
3. Wij hebben geen KvK nummer. Kunnen we onze kaartverkoop via Avayo doen?
Helaas kunnen wij alleen zaken doen met bedrijven, dus zonder KvK nummer kunt u zich niet aanmelden.
Consumenten
1. Ik ben mijn tickets kwijt. Hoe krijg ik nieuwe?
Stuur de organisatie een email en vermeld hierin uw naam, het emailadres welke gebruikt is bij de bestelling en het transactienummer van uw bestelling. De laatste is te vinden bij de bankoverschrijving.
2. Ik wil mijn tickets annuleren. Hoe werkt dit?
Neem contact op met de organiserende organisatie van het evenement en vraag hen of het mogelijk is om kaarten te retourneren. Contact opnemen kan gemakkelijk via het contactformulier van de ticketshop.
Financieel
1. Hoe lang duurt het voordat we de ticketomzet ontvangen?
Bij Avayo hoeft u nooit lang op uw ticketomzet te wachten. Iedere maandag worden de ticketgelden uitgekeerd. Bij grotere accounts is zelfs dagelijkse uitbetaling mogelijk.
2. Wij hebben al een account bij onze eigen Payment Service Provider*. Kunnen we die ook gebruiken?
Omdat de betalingen een belangrijk onderdeel vormen van onze workflow hebben wij ervoor gekozen om met één Payment Service Provider te werken. Wij hebben inmiddels een goede langdurige samenwerking met onze partner voor online betalingen, Pay.nl.
* Een payment service provider (PSP) of betaalprovider voorziet webwinkeliers van betaalmogelijkheden, zoals iDEAL, bankoverschrijving, creditcardbetaling en betaling per mobiele telefoon.
3. Is het ook mogelijk om terugbetalingen te doen vanuit de ticketshop?
Ja, het is het mogelijk om terugbetalingen vanuit de ticketshop uit te voeren. U dient hiervoor wel voldoende saldo te hebben.
Website / integratie
1. Hebben jullie een plugin voor onze WordPress/Joomla/Drupal/etc website?
Voor WordPress hebben we een plugin. Voor andere soorten websites kunt u in de ticketshop is een integratiescript te vinden. Plaatst u deze code eenvoudig in uw pagina, en daarmee is uw ticketshop in een paar minuten gepubliceerd.
2. Kan de ticketshop ook op onze Facebook pagina?
Jazeker, via een eenvoudige klik op een link publiceert u de ticketshop op uw eigen Facebook pagina.